نسيـــــــم الـروح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» خليني انا الكبيرة
ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Icon_minitime1الثلاثاء نوفمبر 16, 2010 3:09 pm من طرف أميرة الأحزان

» من فضلك اضحك !ابتسم! انسى النكد!!!!!!
ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Icon_minitime1الأربعاء مارس 10, 2010 12:07 am من طرف همسات

» قل لي بصراحة أي من هذه العبارات تؤلمك؟؟؟
ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Icon_minitime1الإثنين مارس 08, 2010 10:49 pm من طرف matrix2010

» لحظات
ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Icon_minitime1الأربعاء فبراير 24, 2010 5:04 pm من طرف sembaqueen

» بجد وبصراحه
ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Icon_minitime1الجمعة فبراير 05, 2010 2:23 pm من طرف همسات

» ارقي ما يتعلمه الانسان
ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Icon_minitime1السبت يناير 23, 2010 12:45 am من طرف همسات

» ابتسم ودع همومك وراء ظهرك
ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Icon_minitime1السبت يناير 23, 2010 12:20 am من طرف همسات

» ..كلمــــات بالامـــس روعـــــه واليــــــوم للاســــف خـــدعـــــه ..
ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Icon_minitime1الأحد يناير 17, 2010 1:43 am من طرف AboShama

» ما معني الصديق الحقيقي؟
ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Icon_minitime1الأحد يناير 17, 2010 1:23 am من طرف AboShama

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab
سحابة الكلمات الدلالية

تدفق ال RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 45 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو amert elialy فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 2252 مساهمة في هذا المنتدى في 614 موضوع

ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟

3 مشترك

ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Empty ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟

مُساهمة  mano الثلاثاء مارس 24, 2009 11:27 pm

السللامو عليكم الاول انا عضو جديد واتمنى ان انتو تشركونى فى المناقشة عن ممارسة النشاط فى الكلية انا عن نفسى يعتبر شاركت فى النشاط فى الكلية الى جانب ان انا ذاكرت ونجحت يعنى انا قضيت حياتى فى الكلية زى ما انا عايز وفى نفس الوقت نجحت زى زيكم والفرق بنى وبنكم مش كبير كلنا مصيرنا واحد بعد التخرج هناخد الشهادة ونعلقها على الحيط ونشوف شغلانة تانية يعنى مش من المفروض ان انتو تقضوا فترة الكلية زى من انتو قضتوها مجرد رايح فين ؟ رايح الكلية
جاى منين ؟ جاى من الكلية انا كلامى جايز يكون صح وجايز يكون غلط واتمنى اللى له رؤية تانية يرد عليا واحب اقول لكم ان انتو تطورتم للاحسن ولكن فى الاخر بس كدة كويس
mano
mano

ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Empty رد: ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟

مُساهمة  أميرة الأحزان الخميس مارس 26, 2009 9:05 pm

والله انا من وجهة نظري ان النشاطات ايام الدراسة تشغل الواحد عن حضور محاضراته وعن مستوي التحصيل
ولكن بما انك قدرت انك توفق بين الدراسة وبين تلبية احتياجاتك في ممارسة النشاطات داخل الكلية فهذا شيء رائع

ربنا يوفقنا جميعا ويكرمنا
تحيااااااااتي
أميرة الأحزان
أميرة الأحزان
Admin

ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟ Empty رد: ممارسة النشاط فى الكلية الى اين؟

مُساهمة  barby الخميس مارس 26, 2009 11:18 pm

اولا شكرا علي التفاؤل اللي انت عملتهولنا بالموضوع الجميل ده

ثانيا: الفرق بين اللي عمل اللي في نفسه وبين اللي التزم بالمحاضرات
ظهر من السنه اللي فاتت
لان دلوقتي مفيش تعينات غير للي جايبين جيد جدا اللي جايبين جيد متعينوش لغيت دلوقتي
ثالثا بقي وده الاهم هي مسألة ضمير
انا عن نفسي بحب اريح ضميري ومقصرش عشان لو لقدر الله حصل حاجه وحشه ابقي انا عامله اللي عليا
واكيد ربنا مش هيظلم حد
ولا هيضيع مجهود حد
barby
barby